dsghydrhadrh

sobota 10. septembra 2011

Moulin Rouge

Muzikál / Romantický / Drama

Austrália / USA, 2001, 127 min.
Hrajú: Nicole Kidman, Ewan McGregor, John Leguizamo, Jim Broadbent, Richard Roxburgh, Jacek Koman, Natalie Jackson Mendoza, David Wenham, Kylie Minogue, Plácido Domingo, Tara Morice, Ozzy Osbourne, Nash Edgerton     
 
Muži chladnú, ako pôvaby vädnú a roky začnú pribúdať. Nech je brúsený tak či onak, diamant nič neprekoná, diamant je náš najlepší kamarát ... Paríž, 1900. Bol jeden chlapec, zvláštny, okúzlený chlapec, smutný pohľad mal, bol však veľmi múdry, jedného dňa, jedného zázračného dňa stretli sme sa na ceste záhadné a pri tom, ako sme si o mnohom rozprávali, o bláznoch a kráľoch, tak mi povedal: to najkrajšie, čo môžeš spoznať, je lásku dať av láske byť milovaný. Moulin Rouge. Nočný kabaret. Tanciaren a bordel. Jeho majiteľom bol Harold Zidlerovi. Kráľovstvo nočných rozkoší, kde bohatí aj chudobní chodili za mladým a krásnym podsvetím. Najkrajšie zo všetkých tam bola žena, ktorú som miloval. Satine. Bola kurtizána. Predávala mužom svoju lásku. Hovorili jej iskrivý diamant. Bola hviezdou. Žena, ktorú som miloval, je ...

... mŕtva. Je tomu rok, čo som prišiel do Paríža. Písal sa rok 1899, bolo to milostivé leto lásky. Nevedel som nič o Moulin Rouge, Haroldovi Zidlerovi ani Satine. Svet žil bohémou a ja prišiel z Londýna, aby som bol jej súčasťou. Na vŕšku neďaleko Paríža stála dedina Montmartre. Nebola to, ako mi povedal otec ... hriešna dedina! ... ale bohémsky svet, hudobníci, maliari, spisovatelia. Hovorilo sa im deti revolúcie. Áno, mal som žiť bez haliera a mal som písať o pravde, kráse, slobode ao tom, v čo som veril najviac zo všetkého. O láske.
(Officiálny text distribútora)
Filmová ukážka (trailer)
Hodnotenie filmu klikni tu...
Facebook  

0 komentárov: